Geros savijautos programos mokykloms

Programos ,,Emocijų šokis" metu, pasitelkdami šokio-judesio ir kitos kūrybinės raiškos priemones vaikai turės galimybę susipažinti su pagrindinėmis emocijomis ir jų raiškos būdais. Progama sudaryta iš teorinės ir praktinės dalių: trumpų psichoedukacijų metu vaikai bus supažindinami su pagrindinėmis emocijomis, o patyriminio mokymosi metu vaikai turės progą pažaisti įvairias situacijas, terapinių užduočių metu atpažinti ir suvokti savo emocijas, rasti tinkamus emocijų raiškos būdus, ugdyti pastabumą emocijas atpažinti leidžiantiems kūno pojūčiams. Veiklos atliekamos individualiai, poroje ir grupėje, todėl vaikai gali įgyti įgūdžių bendrauti, išmokti reikšti savo nuomonę, būti išgirstam ir išgirstam kitų, taip pat susirasti bendraminčių ir pakelti savivertę.

Pagrindinės programoje paliečiamos temos:
•Emocijas - kas jos, kokios ir kam man jų reikia?
•Džiaugsmas ir nuostaba - ,,nuspalvina” ir praturtina kasdienybę, augina.
•Liūdesys, baimė, nerimas, pasibjaurėjimas - tai mano išmintis ir savisauga.
•Pyktis - tai mano ribos. Jame slypi tvirtumas, jėga, energija.
•Vidinis ir išorinis saugumas - kaip galiu susikurti saugią aplinką išbūti su sunkais jausmais?

Metodai:
•Šokio-judesio terapijos metodai (Labano judesio sistema, Chase ratas, veidrodinis atspindėjimas, kontaktinė ir individuali improvizacija, kūno skulptūros ir kt.)
•Dailės terapijos metodai (Emocijų žemėlapis, kūno žemėlapis, bendras piešinys, simbolinis ir laisvas piešimas)
•Psichoedukacija (teorinis supažindinimas su tema, paskaita, dėstymas)
•Patyriminis mokymasis (darbas poroje ir komandoje, žaidimai ir eksperimentai, situacijų simulacijos)
•Refleksija

Programoje bus paliečiamos šios pagrindinės temos:
Geras ir blogas stresas - kas jis ir kodėl jį jaučiame?
Reakcijos į stresą: sustingti, kautis, bėgti. Kaip į stresą reaguoju aš?
Kaip stresas veikia kūną, mintis ir jausmus?
Streso įveika - kaip sau padėti?
Kūnas be streso - jogos pratimai ir judesio žaidimai stresui įveikti
Mintys be streso - dėmesingo įsisąmoninimo pratimai nusiraminimui ir susikaupimui
Jausmai - kaip susidraugauti su stresu sustiprinant save ir susikuriant saugumą?

Metodai:
Psichoedukacija (teorinis supažindinimas su tema, paskaita, dėstymas);
Jogos pozų praktikavimas;
Porinė joga;
Kvėpavimo, meditacijos ir dėmesio koncentracijos pratimai;
Atsipalaidavimo pratimai;
Judesio žaidimai;
Refleksija.

Programos ,,Žaidžiu jogą" metu vaikai mokysis įvairių nusiraminimo, atsipalaidavimo, streso įveikos metodų žaismingu patyriminiu būdu. Psichoedukacinėje programos dalyje vaikai sužinos, kas yra stresas, kokios būna streso rūšys, kokia streso įtaka mūsų emcoinei ir fizinei savijautai, kokie būdai padeda stresą įveikti. Praktinius įgūdžius vaikai įgys patyriminio mokymosi metu - užsiėmimuose kuriama ir puoselėjama aplinka, kurioje vaikams leidžiama atsipalaiduoti ir išbandyti įvairius nusiraminimo metodus per judesį, kvėpavimą, nesudėtingus ir vaikams patrauklius atsipalaidavimo, susikaupimo, koncentracijos pratimus. Atliksime įvairius kvėpavimo pratimus, kūrybiškai pateiktas jogos pozas po vieną ir poroje, mindfulness atsipalaidavimo ir koncentracijos pratimus, todėl vaikai ne tik išmoks streso įveikos būdų, bet tuo pačiu gerins ištvermę, koordinaciją, lankstumą ir balansą bei didins dėmesingumą ir pasitikėjimą savimi.

Kontaktai

+37067548126
ag.petkute@gmail.com